نوشته شده توسط : ArezoO0

سلام !

امروز چندشنبه اس؟؟

آهان!

امروز یکشنبه بود...وااااااااااااای امروز مدرسه داشتیم!!

اونم چه درسایی!! عربی و شیمی!

اول خاطرات روزای قبلو بگم:

مامان بابام 5شنبه همراه یکی از همکارای بابام که یه دختر سن من و یه پسر سن داداشم داره رفتن گردش من هم حوصله نداشتم موندم خونه مامان بزرگم!

شب هم همونجا موندم و فهمیدم که داییم با زنش قراره از تهران بیان.

البته مامان بابام جمعه هم با همون همکار رفتن یه جای دیگه صبح تا شبی گردش نامردا ناهار هم جوجه خورده بودن!

البته من که موندم بیشتر بهم رسید ...

چون داییم و نامزدش مهمون بودن هم کباب بود هم جوجه آخه زن داییم کباب دوس نداره!

من کل شبو نت بودم! آخه مفت بود دیگه به یه شب بی خوابی می ارزید!!!!!!!!!!

داییم خودش تهرانه نامزدش هم همینطور اما خانواده زن داییم اصفهانن نامزد کردن داییم هم واسه خودش ماجرایی بود اما شاید درست نباشه که من ماجرای اون رو بنویسم خودش بخواد وب میزنه مینویسه!!

اما خوب کل کلاس در جریان ماجراهای ازدواج دایی من هستند!

تاریخ عروسیشون هم 13 آبانه توی اصفهان...نظرسنجی هم به همین مناسبته!

اگه خبری از مدرسه میخواین هم باید بگم هییییییییچ!

در فکر طرح همایشم!

آخه همایش هر سال توی دبیرستان دخترونه و پسرونه تیزهوشان برگزار میشه! خیلی خوش میگذره...البته خیلی سختی داره مثلا واسه اینکه طرحت به نتیجه برسه باید خیلی بکوشی و استرس هم زیاد داره!

دبیرستان دخترونه تیزهوشان به فرزانگان و پسرونه به احسان معروفه.

از همایش به وقتش میگم واستون کل مدرسه یه ور همایش یه ور!

امروز شیمی فقط درس داده شدیم!!در مورد عربی هم که خود خانم ن دبیر عربی گف جلسه آخره.

اما بدبختی اینه که فرذدا هم باید بریم مدرسه واسه این که کلاس فیزیک داریم!

بدبختانه تر اینکه ما که ریاضی هستیم از ساعت شیش و نیم تا هشت و تجربیای نامرد از ساعت هشت به بعد کلاس دارن!!

همین دیگه خبری بود میذارم واستون!

دیگه همین دیگه بای!

 


 





:: بازدید از این مطلب : 1129
|
امتیاز مطلب : 112
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: